Cizgili Crop Bluz

15:38 Unknown 2 Comments


       "Ruhum bayır aşağı inerken, aklım balon olmuş uçuyor." Bazen kendimi Up filmindeki ev gibi hissediyorum. Elimde olmayan sebeplerle havalara uçuyorum yani:) 

        Bu gibi durumlarda çok verimli olurum. Varsa bir işiniz yaparım yani:) Öyle durumlardan birinde, hemde davet edildiğim bir açılışa katılacağım bir gün, çıkmadan 15 dak. önce, 15 dak. da diktim bu bluzu de.

        Gördüğünüz üzere son zamanlarda siyah-beyaz, hatta siyah-beyaz çizgili hastalığına yakalanmış bulunmaktayım. Doğal olarak elim hep bu tarz kumaşlara gidiyor. O kadar çizgili bir şeyler diktim ki, sayamadım.


        Bu kadar kısa zamanda dikilmiş bir bluzun kalıbı yok tabi ki. Zaten bol olmasını istediğim için, bol tişörtlerimden birini kalıp olarak kullandım. Sucuba tarzı bir kumaş olduğu için baskı dikişi yapmayı tercih etmedim. 

        Sonuç olarak, 15 dakikada diktim, ütüledim ve giydim:)

2 yorum:

  1. çok hoş görünüyor, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, resimdeki kumaşların hepsine bayıldım. Kim bilir neler çıkacak bu kumaşlarla! Şimdiden kolay gelsin...

    YanıtlaSil