Beren 3 yasında

16:09 Unknown 2 Comments


Senelerin çabuk geçmesine mi yanayım, kızımın en tatlı zamanlarının bitmesine mi bilemedim. Gözümün önünde gün gün büyümesi çok keyifli, bi o kadar da hüzünlü. Bebekliğinden bişey anlayamadım gibi geliyor çoğu zaman. Ne zaman doğmuş, ne zaman yürümüş, konuşmuş su gibi akıp geçti. 3 yaşımıza da girdik. 4 den gün alıyormuş kendileri, ben bu yaş konusunda hep tartışıyorum birileriyle. Arkadaş doldurduğu yaşı mı söylersin, girdiğini mi? Neyse 2011 doğumlu Beren, ben öyle diyeyim, siz hesaplayın:)

Bu yıl daha bi hevesliydim doğumgünü konusunda. Çünkü ilk defa Beren onun için herkesin orda olduğunu anladı, mutlu oldu. "Anne benim doomgünüm" diye dolanması bunun iyi bir örneğiydi:) 

Hazırlıklar konusuna gelirsek uçan balonlar, süsler ve tütüyü kendim yaptım. Banner ve diğer kağıt süsleri özelgünpartileri.com adresinde bulunan bi kalıbı modifiye ederek, ozalitçiden çıktısını aldım. Sitede çok başarılı temalar var. Benim aklımda pastel renkler vardı bu yıl, onun için böyle de bir pasta çizdim ve Cevizlidere Larende pastanesinde yaptırdım. Çok taze ve aklınızdaki pastayı yapıyorlar. Geçen sene ki pasta da onlara aitti, buradan bakabilirsiniz. 

Renklerin olumlu enerjisiyle sanırım, harika bir doğumgünü geçirdik. O heyecanla Beren'in doğrudürüst fotoğrafını çekmemişim ona yanıyorum sadece. 






2 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık, o kadar zevklisin ki, hayran kaldım hepsine!

    YanıtlaSil
  2. Sehercim utandıryorsun beni:) teşekür ederim.:)

    YanıtlaSil